0

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

Reklamation

Reklamationsret

Når du handler på www.guldsmedoestergaard.dk har du 2 års reklamationsret gældende fra købsdato med mindre andet er anført i produktbeskrivelsen. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået, som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indleveres til vores butik eller sendes til:

Guldsmed Østergaard
Nørregade 14
7800 Skive
Mærk pakken "REKLAMATION"

OBS: Kontakt os inden pakken afsendes!

Varen skal sendes sammen med en angivelse af følgende: En præcis beskrivelse af hvor og hvad fejlen er og eventuelt hvordan den er opstået. Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse.
Har du sendt en vare ind til reklamation, vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din reklamation.
 
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Dette foregår typisk ved at vi fremsender dig en returpakkelabel, således du kan sende varen tilbage til os fragtfrit med Post Danmark.
 
Angående mangler kan købelovens mangelsregler anvendes.
 

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til webshop@guldsmedoestergaard.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.